۱۳۹۰/۱۱/۱۲

ساختار نگهداری اطلاعات در SharePoint


برای نگهداری اطلاعات در سایت های SharePoint  سه قالب متفاوت وجود دارد:
·         لیست‌ها : یک لیست مجموعه‌ای از اطلاعاتی است که شما با بقیه اعضای تیم کاری به اشتراک می‌گذارید. معمولا از یک لیست برای نگهداری و انتشار اطلاعات فهرست‌وار استفاده می‌شود.
·         کتابخانه‌های اسناد:  یک کتابخانه اسناد برای ذخیره و نگهداری پرونده‌ها و فایل‌های الکترونیکی استفاده می‌شود. کتابخانه‌های اسناد بسیار شبیه به پوشه‌ها عمل می‌کنند.
·         صفحه : يك صفحه وب در يك سايت می‌تواند محتوی اطلاعاتی خاصی را منتشر نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر